I'm a Big Big Girl now !?

Argh??!
berat badan dah semakin bertambah..
sekarang aku dah kuat makan..
aku tak tahu kenapa?
kebiasaanya bila aku ada masalah ..
aku langsung tak ada selera nak makan..
tapi kenapa sekarang jadi seorang yang kuat makan..
langsung tak boleh nak kontrol..
tengahari aku dah makan..
rest kejap..
pastu kat otak terbayang lagi makanan.
langsung tak boleh nak tahan..
mesti nak makan juga..

sekarang ne kakak aku ngah diet..
dulu dia kurus.. n sekarang dah montel.
dia sekarang pakai ubat sapu pecah lemak..
badan memang nampak kurus skit le..
tak boleh nak jadi ne..
tak kan akak aku semakin kurus
aku lak makin montel..
tak bole terima..

terpaksa la aku pun pi beli ubat kurang lemak tu..
cik siti rukiah..
jangan kuat makan lagi ek..

takut lak aku tengok ne gambar..
kalau gemuk macam ne
konfem tak kuar-kuar rumah..


No comments: