Facebook !!

Assalamualaikum.. all.. dah nak masuk tengahari ne.. actly tak tau nak tulis entry
Pasal pa lak ne.. hari isnin suma orang bz gn kerja.. kerja.. n kerja.. orang yang
Duduk Rumah pun bz gan kerja right? Dah nak rest ne mesti terfikir nak buka
facebook kan.. Sapa kata org sekarang tak da Fb.. Suma orang ada termasuk la
budak yang masih Sekolah rendah..

Aku pun da gak fb ne Cuma kebelkangan ne aku dh lama tak layan fb n update
status Terbaru.. kalau dulu rajin sangat buka fb.. main game punya pasal la tu..
sejak ada blog Ne aku mmg dah jarang sangat-sangat buka fb.. the last thing yang
aku buat gan fb aku Tu, aku p bg layout kat fb aku..



Masa ada apliction yang fb bleh bg layout ne.. mmg teruja la.. yala.. tak kan blog
je nak Bg cantik kan.. fb pun nak juga.. tp walupn dah cantik.. hati nak sllu buka
fb tu tetap tak ada,Mmg la aku da buka gak fb ne sekali sekala, tp sekadar nak
tahu n baca cerita terbaru kawan ja.. Yala.. sekarang suma benda kita nak kongsi
kat fb kan.. kat fb je la kita dapat jumpa kawan yang Dah bertahun-tahun kita tak
jumpa..

Mmg banyak juga kebaikan fb ne.. secara positifnya la.. tapi bila di fikir balik
sebenarnya Lebih Banyak benda negetifnya.. tak payah la nak cerita lebih apa yang
negetifnya.. kita suma sedia Maklum kn.. so mmg tak salah ada fb ne.. tak ada pun
bukan pasal kita ne ketinggalan Dengan kemodenan IT.. ikut keperluan juga kan..
so tu je la aku nak stoy ari ne..


No comments: