handsfree!!

aku nak cita sikit pasal hndfree nie.. sesiapa yg ad hp knfm xble hdp kalau xda hndfree kan..
nak cita kegunaan hndfree ne knfm korg suma dh sedia maklumkan.. klu bukan 2k dgr lagu
mesti nak guna mase ngah begayut gn kekwn tau Bf Right? bkn begayut kat pokok tau.. hmm

Excualy aku nie da masalah gn hndfree ne.. bkn masalah pe.. handfree aku rosak.. tension sgt2..
coz tak dpt nak dgr lagu yg kte sorg je ble dgr.. aku ne klu dgr lagu gna hndfree sebenarnya nak
nak ambl feel lbh skit.. hehe.. hndfree nie dh lama rosak.. ada dalam 2 ke 3 bulan dh xgna hndfree..
tmph men agak je coz dah x igat..

ha ne la hnfree aku 2..

nak bg cite nie lg best.. 1 malam ne aku nak tulis diary.. ngah dok cari2 pen, aku trnmpk la
hndfree aku ne..ttba lak hati ne nak try gna hndfree aku yg rosak 2.. so cucuk pnya cucuk dpt lak..
huhu.. hapy bukan main lagi. tapi tetap gak rasa tak puas hati.. nak tau nape?? hehe

Ngah excited hdfree dah dapat guna ne.. salah satu dari speaker kat tlinga 2 pla xde sora..
adui masalah pla.. lain pla rasanya bila 1 telinga je ble dgr lagu.. lama2 bole tuli sbelah telinga..
nak jadi DR p bongkar2 hdfree 2 takut xleh guna lagi.. so paksa la aku sekali sekala p tukar2..
kejap guna belah kanan.. kejap belah kiri..

Neway syukur la sgt2 coz hdfree ne dh bole guna.. save gak bajet.. xyah nak beli hdfree baru..

No comments: