awi rafael? sape tu?

assalamualaiku,,. lama dah tak update blog.. hari ne update pun pasal nak cite sal seorang mamat ne.. awi rafael.. sape kenal? ramai gak dah kenal and ramai gak yang belum kenal kan... ada pun mesti tahu lagu femes dia sekarang ne.. oke.. mula-mula aku minat lagu pulanglah dari awi rafael ne mase kay pelajar af9 tu nyanyi kat konsert.. tak ingat konsert keberapa kay nyanyi lagu tu.. and start sana aku nak tahu rupa penyanyi tu..

and semalam aku dengar radio Hot.fm.. ulangan carta 3o.. tak sangka pula awi rafael artis jemputan Hot.fm.. adui jatuh cinta aku dengar suara awi rafael tu.. start sana hati ne menbuak-buak nak tahu rupa paras awi ne.. dalam hati mesti hensem orangnya.. kalau tak kerna PC kat rumah rosak.. dah konfem tengah malam tu aku menGOOGLE c'awi rafael tu..

hari ne dah dapat buka PC.. oke dah dapat pun cari gambar awi..


hensem wei.. jatuh cinta aku gn awi ne..
jangan jeles..

No comments: