Kereta api Baru Sabah



wah.. ari ne kita orang naik
kereta api..
huhu..
exited sangat-sangat..
dah la aku ne dah lama tak naik kereta api..

nak tahu story tak..
dulu zaman budak-budak..
kazen aku bawa naik kereta api..
memang nak sangat la..

tapi nak tahu..
aku tak jadi ikut..
bcoz aku takut excident..
haha..
penakut betul aku ne..

oke.. sekarang dah tahun 2011..
kira dah lebih sepuluh tahun tak jejak kaki
naik kereta api ne..
kereta api ne pun dah baru..
sistem baru..
ada aircon jo..
haha.. memang mantap
gila la..
konfem keselamatan penumpang pun terjamin kan..

oke!

tem ne kita orang tak dapat tempat duduk..
adui kesian.. paksa la berdiri..



haha.. akhirnya dapat gak tempat duduk..
takut juga tau.. kereta api ne goyang-goyang..
kadang-kadang mereng pula kereta api tu..
owww..
takut..

temenung sikit..
haha..
candid..
memang best la.. haha..
orang sabah..
rugi tak naik kereta api baru ne tau..


No comments: