I will miss them ever!


assalamualaikum..

hari ne hari yang sangat menyedihkan bagi diri ini.. rasanya air mata akan menjadi saksi betapa sedihnya hati ini melihat mereka pergi.. ya pergi! (air mata mula berlinanggan).. hari ne bersamaan dengan 26hb budak-budak yang sangat ku sayang akan berpindah rumah.. means saya takkan menjaga dorang lagi.. saya sedih sangat walaupun saya tahu satu hari nanti perkara ini memang akan terjadi..

memandangkan saya dan family jalan kerana ada hal, so kami tak dapat nak jumpa dorang buat kali terakhir.. aduh.. sodehnya.. tapi kalau kami tak jalan pun tak sanggup rasanya nak melihat kepergian mereka.. tak tau macam mana nak ceritakan perasaan ne..

perbualan disaat nak tanya keberangkatan mereka..

saya: aqil dh jalan ke?

ibunya: kami d andus br

(mata dh merah)

saya: ow. kami kat papar, makan ne.. tolong cium aqil dan auni tuk kmi.. mau nagis dh kami ne..

ibunya: oh bh.. xpa bh kami pulang kg jga ujung minggu ne..

(air mata dh mengalir seriusly memang tak boleh tahan)

nak tahu betapa sayangnya kami gn budak ne.. kami tak pena nak pukul dorang, marah yaang teramat.. apatah lagi mencubit.. tidak pernah sama sekali.. walaupun kita sebagai penjaga memang tidak digalakkan melakukan perbuatan tersebut, kami sama sekali tidak akan melakukannya.. cerewet mana pun budak tu kami tidak pernah merunggut.. rasa sayang tu memang sangat mendalam..

aqil (abg) auni (adik)

kakak akan sentiasa sayang korang dua. . hope korang still ingat kakak bila besar nanti..

No comments: