NIKON DSLR (D3000)


nikon DSLR (D3000)
assalamualaikum.. selamat pagi suma..
ayat pertama ja tulis perkataan ne..
nikon DSLR (D3000)
sebut lagi..
hee..

ada apa gan nikon tu..
actly tu kamera yang ngah femes skg ne..
sekarang ramai orang tgh kumpul duit
nak beli kamera nikon..
sapa yang ada tu memang jadi perhatian la..

dengar-dengar pun..
sekarang banyak studen lepasan SPM
smbung stdy ambk course photograpy..
hebat sangat ke nikon ne..

ok ne la nikon DSLR (D3000)

smart kan..
kalau ikutkan hati aku pn nak beli..
bukan nak jadi perhatian
p nak dapat hasil gambar yang menarik..

actly aku tak tahu sangat pasal kamera ne..
aku tak berapa tahu kelebihnnya..
kenapa kita patut memilikinya..
sehinggala aku sendiri memegangnya..
hehe..

dengan hati yang gembira
aku memegang kamera ne..
haha.. aku suka sangat..
klik klik ambk gmbar orang..
hehe.. tQ kat tuan punya kamera
coz dengan hati yang baik bg aku pegang..

dari sana
hati ne tak sabar-sabar nak ada kemera tu..
insyaalah harap impian ne jadi kenyataan..

Graphics

No comments: